دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بی سرزمین

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام بی سرزمین با بالاترین کیفیت

ترانه: امیرعلی بهادری ، آهنگ: امیرعلی بهادری،مهدی یراحی
تنظیم: پیمان میرزایی، میکس و مسترینگ: کوشان حداد

دانلود آهنگ های مهدی یراحی

Download New Music By Mehdi Yarrahi – Bi Sarzamin

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بی سرزمین

متن آهنگ مهدی یراحی به نام بی سرزمین

از فال من تا خواب چشمات ابریو رعد
کابوس من گرداب چشمات از این به بعد
دیوار درد بی پرده هرشب همخوابمه
حسی که برمیگرده هرشب تنها غمه
اون خاطرات تقویم ما شد از روزگار
هیچ وقت نگفتم اشتباه شد حتی یه بار
میلاد ما تو جشن بارون کی یادشه
کی باورش میشد برامو عادی بشه
من آرزو نکرده شمعارو فوت کردم
نگفته هام کم نیست اگه سکوت کردم
من موجه عشقم اما پایان موج خاکه
وقتی سیاهه فالم خرابه حال آینده
و دیده ترسناک
میسوزمو این سوزه پاییز میسازتم
همجنسمه هر روز پاییز پر طاقتم
میرم ولی پای پیاده تنها ترین
 تقدیر من تعریفه باده بی سرزمین

Bi Sarzamin Download New Music Mehdi Yarrahi Download New Music Mehdi Yarrahi Bi Sarzamin Mehdi Yarrahi بی سرزمین دانلود آهنگ دانلود آهنگ بی سرزمین دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید بی سرزمین از مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام بی سرزمین دانلود آهنگ های مهدی یراحی دانلود فول آلبوم مهدی یراحی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های مهدی یراحی متن آهنگ متن آهنگ بی سرزمین از مهدی یراحی متن ترانه مهدی یراحی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.