دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام لبخند عروسکی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Labkhande Aroosaki

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی

هم آهنگه دل و قلبامون
تو میمونی تو زندگیم چقدر خوب شدی تموم دلخوشیم چقدر خوب
خوبه که با من راحتی لبخند های عروسکیت به دل من میشینه عزیزم چقدر خوب
عکس تو رو دیده بودم تو فالم فکر میکردم خیلی خوشخیالم
این احساسم اشناست واسم انگاری که تو رو خیلی وقته که من میشناسم
هم اهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن
باب دلمه این حالتم راحتم با اینی که از هر کی جز تو دل بریدم

***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی

***
نیومده تا حالا مثل ماها تو کل شهر پیچیده اسم ماها
دستاتو بده پس به من دستبند بزن به دست من بریزه به روی من و تو همه نگاها
تو میبری دل منو مثل هر بار این مرامت و پیشت نگه دار
دنیام پره از ستاره تا وقتی که میدونم چشات منو دوستم داره
هم اهنگه دل و قلبامون یکین حرفامون همه ما رو با دست نشونمون میدن
 باب دلمه این حالتم راحتم با اینی که از هر کی جز تو دل بریدم

Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Labkhande Aroosaki Labkhande Aroosaki meysam ebrahimi دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ لبخند عروسکی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام لبخند عروسکی دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمیلبخند عروسکی متن آهنگ متن آهنگ لبخند عروسکی از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.