دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ قیصر بنام همیشه عاشقتم

شه عاشقتم

دسته بندی : تک آهنگ ، قیصر تاریخ : سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۵  ویرایش

دانلود آهنگ جدید قیصر بنام همیشه عاشقتم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ قیصر بنام همیشه عاشقتم

Download New Music By Gheysar – Hamishe Asheghetam

 

دانلود آهنگ قیصر بنام همیشه عاشقتم

متن آهنگ قیصر بنام همیشه عاشقتم

وقتی خوشحالم و شاد وقتی میگیره دلم

وقتی که کنارمی یا که تو دوری ازم همیشه عاشقتم
 توی روز توی شب توی ارامش و تب مثل اشک تو چشام

مثل لبخند رو لب همیشه عاشقتم
 همیشه عاشقتم تو ازم نپرس

چرا تو رو خیلی دوست دارم اینو میدونه خدا
 که برام نفس تویی عشق بی حوس تویی

اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
 همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم

ارزومه تو بگی که منم تو دلتم

***

دانلود آهنگ قیصر بنام همیشه عاشقتم

***

توی برد و تو شکست تو دلم عشق تو هست

توی دنیام عشق تو مثل دنیای دیگست
 تو تمام لحظه هام حتی وقتی که

شبام از ستاره خالیه تو رو میبینه چشام
 چون برام نفس تویی عشق بی حوس تویی

اونی که به چشم من بهتر از همه است تویی
همیشه عاشقتم همیشه عاشقتم

ارزومه تو بگی که منم تو دلتم

Download New Music Gheysar Download New Music Gheysar Hamishe Asheghetam gheysar Hamishe Asheghetamدانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید همیشه عاشقتم از قیصر دانلود آهنگ قیصر دانلود آهنگ قیصر به نام همیشه عاشقتم دانلود آهنگ های قیصر دانلود آهنگ همیشه عاشقتم دانلود فول آلبوم قیصر دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های قیصر قیصر متن آهنگ متن آهنگ همیشه عاشقتم از قیصر متن ترانه همیشه عاشقتم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.