دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید احمد رستمی بنام نگات میکنم

دانلود آهنگ جدید احمد رستمی بنام نگات میکنم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید احمد رستمی بنام نگات میکنم

Download New Music Ahmad Rostami – Negat Mikonam

 

دانلود آهنگ جدید احمد رستمی بنام نگات میکنم

متن آهنگ احمد رستمی بنام نگات میکنم

یکی شباشو با گریه میخوابه

که روزاتو با خنده بیدارشی

براش خیلی مهم بودی

فقط میخواست مال خودش

باشی

دیوونه بازیات ارامش منه

دیوونه میکنه لبخند که میزنه

هنوز برای من خیلی مقدسه

همین که دارمش برای من بسه

***

دانلود آهنگ جدید احمد رستمی بنام نگات میکنم

***

کنارت ارومم خودت نمیدونی

که خوب میشه باتو روزای بارونی

حرفی نمیزنم..نگات میکنم

چجوری با نگات منو میسوزونی

بیتو که چشمای خودم منونگاه نمیکنن

مردم که مثل تو منو عشقم صدا نمیکنن

وقتی صدام که میکنی خالی میشه انگاردلم

وقتی که تو کنارمی حل میشه باتو مشکلم

 

کنارت ارومم خودت نمیدونی

که خوب میشه باتو روزای بارونی

حرفی نمیزنم..نگات میکنم

چجوری با نگات منو میسوزونی

Ahmad Rostami Download New Music Ahmad Rostami Download New Music Ahmad Rostami Negat Mikonam Negat Mikonam احمد رستمی دانلود آهنگ دانلود آهنگ احمد رستمی دانلود آهنگ احمد رستمی به نام نگات میکنم دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید نگات میکنم از احمد رستمی دانلود آهنگ نگات میکنم دانلود آهنگ های احمد رستمی دانلود فول آلبوم احمد رستمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های احمد رستمی متن آهنگ متن آهنگ نگات میکنم از احمد رستمی متن ترانه نگات میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.