دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق

Download New Music By Amin TM BAX – Rafighe Narafig

 

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق

متن آهنگ امین تی ام بکس – رفیق نارفیق

چه کنم چیکار کنم تو منو نشناختی

تو بگو به کی یه چی عشق منو باختی

چه کنم چیکار کنم تو منو نشناختی

تو بگو به کی یه چی عشق منو باختی

حالا که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست

اونقدر از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست

تو رفیق نارفیقی که بد شدی ای وای

خونه آتیش زدن رو بلد شدی ای وای

***

دانلود آهنگ جدید امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق

***

چه کنم چیکار کنم تو منو نشناختی

تو بگو به کی یه چی عشق منو باختی

چه کنم چیکار کنم تو منو نشناختی

تو بگو به کی یه چی عشق منو باختی

حالا که بی حقیقتی تو قلب من جات نیست

اونقدر از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست

تو رفیق نارفیقی که بد شدی ای وای

خونه آتیش زدن رو بلد شدی ای وای

amin tm bax Download New Music amin tm bax Download New Music Amin TM BAX Rafighe Narafig Rafighe Narafigامین تی ام بکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ امین تی ام بکس دانلود آهنگ امین تی ام بکس به نام رفیق نارفیق دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید رفیق نارفیق از امین تی ام بکس دانلود آهنگ رفیق نارفیق دانلود آهنگ های امین تی ام بکس دانلود فول آلبوم امین تی ام بکس دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های امین تی ام بکسرفیق نارفیق متن آهنگ متن آهنگ رفیق نارفیق از امین تی ام بکس متن ترانه

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام تار

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام تار با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام تار

Download New Music By Hamed Pahlan – Tar

 

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام تار

متن آهنگ حامد پهلان – تار

بزن تار که دلم غم داره امشب این خونه هواش دم داره امشب

بزن تار که دلم غم داره امشب این خونه هواش دم داره امشب

خیلی وقته شب و روزا گریون یه چشمم اشک و چشم دیگه م خون

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه بگو این عاشقی این دل بسوزه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه

چه شب هایی که سر شد از خیالش شبا از اشک چشام خیسه بالش

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

***

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان به نام تار

***

بزن تارو که دارد سینه سوزه بگو این عاشقی این دل بسوزه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه

بزن تار که دلم دریای خونه کارش از عشق گذشته و جنونه

چه شب هایی که سر شد از خیالش شبا از اشک چشام خیسه بالش

بزن تار و بزن تار بگو از درد بی درمونم ای یار

بزن تارو که دارد سینه سوزه بگو این عاشقی این دل بسوزه

Download New Music Hamed Pahlan Download New Music Hamed pahlan Tar hamed pahlan Tar تار حامد پهلاندانلود آهنگ دانلود آهنگ تار دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید تار از حامد پهلان دانلود آهنگ حامد پهلان دانلود آهنگ حامد پهلان به نام تار دانلود آهنگ های حامد پهلان دانلود فول آلبوم حامد پهلان دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های حامد پهلان متن آهنگ متن آهنگ تار از حامد پهلان متن ترانه