دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید حسین تهی به نام خدایا مرسی

دانلود آهنگ جدید حسین تهی بنام خدایا مرسی با بالاترین کیفیت

منتشر شد …

Download New Music By Hossein Tohi – Khodaya Mercy

 

دانلود آهنگ جدید حسین تهی بنام خدایا مرسی

متن آهنگ حسین تهی بنام خدایا مرسی

عاشق، همه سال مست و رسوا بادا
دیوانه و شوریده و شیدا بادا
با هوشیاری غصه هر چیز خوریم
 چون مست شدیم هرچه بادا بادا

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
 دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

اوکی، شُکر
که هستی که هستم
که مستی که مستم
 به عهدی که بستم، شُکر

***

دانلود آهنگ جدید حسین تهی بنام خدایا مرسی

***

آره، دل من دوسِت داره
 تو نگات موندگاره، همه چیت خوبه آره

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
 دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

تو یه اتفاقی، تو یه عشق پاکی
دنیا دنیای منی، فقط مال منی
تو یه اتفاقی، تو یه عشق پاکی
 دنیا دنیای منی، آره مال منی

بیا بیا دلم تنگه، بیا بیا دلت تنگه
 بیا بیا که با تو من، هر کلمه ام یه آهنگه

بیا بیا دلم تنگه، بیا بیا دلت تنگه
 بیا بیا که با تو من، آسمونم پر از رنگه

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
 دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
عالم پیر دگر باره جوان خواهد شد
 دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
دارم یه حسی، تو عشق آخریمی
خدایا مرسی، عشقمو آفریدی
 دارم یه حسی، تو عشق آخریمی

Download New Music hossein tohi Download New Music Hossein Tohi Khodaya Mercy hossein tohi Khodaya Mercyحسین تهی خدایا مرسی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید خدایا مرسی از حسین تهی دانلود آهنگ حسین تهی دانلود آهنگ حسین تهی به نام خدایا مرسی دانلود آهنگ خدایا مرسی دانلود آهنگ های حسین تهی دانلود فول آلبوم حسین تهی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های حسین تهی متن آهنگ متن آهنگ خدایا مرسی از حسین تهی متن ترانه