دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ فاتح نورایی میرم تو فکر تو

دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی به نام میرم تو فکر تو

دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام میرم تو فکر تو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده میرم تو فکر تو با صدای فاتح نورایی از شب صدا

Download New Music Fateh Noraee – Miram Too Fekre To

ترانه: محمد بیرانوند, موزیک و تنظیم: فاتح نورایی

بعضی از این روزا وقتی که دلتنگم چشمامو میبندم میرم تو فکر تو

وقتی که تو بارون با حال غمگینم تنهایی راه میرم میرم تو فکر تو

فاتح نورایی میرم تو فکر تو

 

دانلود آهنگ میرم تو فکر تو از فاتح نورایی

فاتح نورایی عزیز این اثر را با همراهی سید جلال آماده کرده است.

فاتح نورایی دارای سابقه ی درخشان در زمینه ی موسیقی می باشد.

متن آهنگ میرم تو فکر تو از فاتح نورایی

بعضی از این روزا وقتی که دلتنگم چشمامو میبندم میرم تو فکر تو
وقتی که تو بارون با حال غمگینم تنهایی راه میرم میرم تو فکر تو
وقتی که چشمامم تسلیم اشکامه عکس تو همرامه میرم تو فکر تو
وقتی که هر لحظه بعد تو تکراره فکرت نمیذاره فکر تو
میرم تو فکر تو وقتی جای خالیت حس میشه هرجایی تو عمق تنهایی 
هر نقطه از این شهر هرجا از این خونه شکل تو میمونه میرم تو فکر تو
میرم تو فکر تو وقتی جای خالیت حس میشه هرجایی تو عمق تنهایی 
هر نقطه از این شهر هرجا از این خونه شکل تو میمونه میرم تو فکر تو
وقتی که چشمامم تسلیم اشکامه عکس تو همرامه میرم تو فکر تو
وقتی که هر لحظه بعد تو تکراره فکرت نمیذاره فکر تو
میرم تو فکر تو وقتی جای خالیت حس میشه هرجایی تو عمق تنهایی 
هر نقطه از این شهر هرجا از این خونه شکل تو میمونه میرم تو فکر تو
میرم تو فکر تو وقتی جای خالیت حس میشه هرجایی تو عمق تنهایی 

دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی بدون تو

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی به نام بدون تو

دانلود آهنگ روزبه نعمت الهی به نام بدون تو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بدون تو با صدای روزبه نعمت الهی از شب صدا

Download New Music Roozbeh Nematollahi – Bedoone To

ترانه: حسین غیاثی, موزیک: روزبه نعمت الهی, تنظیم: پیام قربانی

وای وای از دل من از این دل غافل من که به چشمای تو دل بست

وای وای حسرت من آخرین فرصت من رفتی و خاطره هات هست

روزبه نعمت الهی بدون تو

 

دانلود آهنگ بدون تو از روزبه نعمت الهی

روزبه نعمت الهی از خواننده های مطرح کشور می باشد.

از آثار اخیر وی می توان به عاشق دیوانه، ملت عشق، تا همیشه و… اشاره کرد.

نعمت الهی فارغ التحصیل رشته موسیقی از دانشگاه سوره است، تخصص اش در ویلون زدن می باشد.

متن آهنگ بدون تو از روزبه نعمت الهی

وای وای از دل من از این دل غافل من که به چشمای تو دل بست
وای وای حسرت من آخرین فرصت من رفتی و خاطره هات هست
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه
دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه
دل دیوونه کی نمیدونه که چقدر حال من این روزا پریشونه
آره جون تو به جون تو زندگی مردنه این روزا بدون تو
دل دیوونه دل دیوونه رو تن کوچه هنوز زخمای بارونه دل دیوونه 
وای از این در به دری مردم از بی خبری بغض تو صدام از عشقه
وای از دست خودم از غمام خسته شدم وقت انتقام از عشقه

دانلود آهنگ امیر رشوند هی تو ببین

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند به نام هی تو ببین

دانلود آهنگ امیر رشوند به نام هی تو ببین کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده هی تو ببین با صدای امیر رشوند از شب صدا

Download New Music Amir Rashvand – Hey To Bebin

ترانه و موزیک: علی یاسینی, تنظیم: فرزاد ماهان

ای کاش برگردی پیشم تو دوباره ای وای که چه بی رحمی تو آخه

مگه میشه بره از سرم نگاهت مث من کی تورو اینجوری میخوادت

امیر رشوند هی تو ببین

 

دانلود آهنگ هی تو ببین از امیر رشوند

امیر رشوند از خواننده های جدید می باشد که در سبک موسیقی پاپ فعالیت میکند.

از آثار آخر این خواننده نسل جوان می توان به آهنگ نه تو نه من اشاره کرد.

متن آهنگ هی تو ببین از امیر رشوند

ای کاش برگردی پیشم تو دوباره ای وای که چه بی رحمی تو آخه
مگه میشه بره از سرم نگاهت مث من کی تورو اینجوری میخوادت
هی تو ببین منو چقد اسیرم تو این روزا بیا برگرد حالمو در بیار از این اوضاع
منم که خسته تر از هر کسم بیا برگرد همه کسم
هی تو ببین منو چقد اسیرم تو این روزا بیا برگرد حالمو در بیار از این اوضاع
منم که خسته تر از هر کسم بیا برگرد همه کسم
چقدر باید منتظر بمونم این ساعته بگذره همش به خودم میگم تنهایی بهتره
هیچکس نمیدونه من دلتنگم حتی این روزا با خودمم میجنگم
هی تو ببین منو چقد اسیرم تو این روزا بیا برگرد حالمو در بیار از این اوضاع
منم که خسته تر از هر کسم بیا برگرد همه کسم
هی تو ببین منو چقد اسیرم تو این روزا بیا برگرد حالمو در بیار از این اوضاع
منم که خسته تر از هر کسم بیا برگرد همه کسم

دانلود موزیک ویدیو مهدی یراحی صورتک

دانلود موریک ویدیو جدید مهدی یراحی به نام صورتک

دانلود موریک ویدیو مهدی یراحی به نام صورتک کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود موریک ویدیو فوق العاده صورتک با صدای مهدی یراحی از شب صدا

Download New Music Video Mehdi Yarrahi – Sooratak

مهدی یراحی صورتک

 

دانلود ویدیو صورتک از مهدی یراحی

مهدی یراحی از خواننده های برتر سبک پاپ در داخل کشور محصوب می شود.

این خواننده با آلبوم اخیر خود (مثل مجسمه) توانست ثابت کند که هنوز دارای محبوبیت است.

آثار اخیر این خواننده شامل تلقین،نگو نگفتی،هوای تو و … می باشد.

متن آهنگ صورتک از مهدی یراحی

کجاس اون خنده های کوچیک بپرس از قاب عکس رو میز
چقدر یک دفعه ریختیم بهم هی ریختیم به همش
یه صورتک رو صورتامون همش فرار از اشتبامون
بخار بارون رو شیشه است و بارون همیشه است با غمش
تو ذهن من تو جا گذاشتی یه مشت از خاطراتمونو
تو نیستی من چرا بمونم چجوری سر کنم جنونو
تو این خیابونای تاریک زیادن آدمای تنها
کجای این شب شلوغی صدامو میشنوی از اینجا
یه کابوس بغل کرده شب هامو نیستی نمیبینم فردامو
باور نکردم این تنها شدن رو
میترسم از این حال سردرگم خستم همین بارو درکم کن
بی تو نمیبینم هیچوقت خودم رو
تو ذهن من تو جا گذاشتی یه مشت از خاطراتمونو
تو نیستی من چرا بمونم چجوری سر کنم جنونو

دانلود آهنگ مهدی یراحی صورتک

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام صورتک

دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام صورتک کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده صورتک با صدای مهدی یراحی از شب صدا

Download New Music Mehdi Yarrahi – Sooratak

ترانه و موزیک: امیرعلی بهادری, تنظیم: هومن نامداری

کجاس اون خنده های کوچیک بپرس از قاب عکس رو میز

چقدر یک دفعه ریختیم بهم هی ریختیم به همش

مهدی یراحی صورتک

 

دانلود آهنگ صورتک از مهدی یراحی

مهدی یراحی از خواننده های برتر سبک پاپ در داخل کشور محصوب می شود.

این خواننده با آلبوم اخیر خود (مثل مجسمه) توانست ثابت کند که هنوز دارای محبوبیت است.

آثار اخیر این خواننده شامل تلقین،نگو نگفتی،هوای تو و … می باشد.

امیدواریم موزیک از موزیک جدید این خواننده لذت ببرید.

متن آهنگ صورتک از مهدی یراحی

کجاس اون خنده های کوچیک بپرس از قاب عکس رو میز
چقدر یک دفعه ریختیم بهم هی ریختیم به همش
یه صورتک رو صورتامون همش فرار از اشتبامون
بخار بارون رو شیشه است و بارون همیشه است با غمش
تو ذهن من تو جا گذاشتی یه مشت از خاطراتمونو
تو نیستی من چرا بمونم چجوری سر کنم جنونو

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی صورتک با لینک مستقیم
تو این خیابونای تاریک زیادن آدمای تنها
کجای این شب شلوغی صدامو میشنوی از اینجا
یه کابوس بغل کرده شب هامو نیستی نمیبینم فردامو
باور نکردم این تنها شدن رو
میترسم از این حال سردرگم خستم همین بارو درکم کن
بی تو نمیبینم هیچوقت خودم رو
تو ذهن من تو جا گذاشتی یه مشت از خاطراتمونو
تو نیستی من چرا بمونم چجوری سر کنم جنونو