دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ میثاق راد من آمدم

دانلود آهنگ جدید میثاق راد به نام من آمدم

دانلود آهنگ میثاق راد به نام من آمدم کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده من آمدم با صدای میثاق راد از شب صدا

Download New Music Misagh Rad – Man Amadam

میثاق راد من آمدم

 

متن آهنگ میثاق راد من آمدم

دیدمش از راه دور آرام میزد او قدم
با نگاهش از سرم رفت کل روزای بدت
موی مشکی شال قرمز وای چه کارا میکند
بوی عطرش در هوا

دیدمش از راه دور آرام میزد او قدم
با نگاهش از سرم رفت کل روزای بدت
موی مشکی شال قرمز وای چه کارا میکند
بوی عطرش در هوا

میثاق راد من آمدم

دانلود آهنگ جدید,
Man Amadam,
من آمدم,
دانلود آهنگ من آمدم,
دانلود آهنگ میثاق راد,
دانلود آهنگ میثاق راد به نام من آمدم,
دانلود فول آلبوم میثاق راد,
دانلود همه ی آهنگ های میثاق راد,
متن آهنگ من آمدم از میثاق راد,
دانلود آهنگ جدید من آمدم از میثاق راد,
Misagh Rad,
میثاق راد,
دانلود آهنگ های میثاق راد,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.