دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام آخرش قشنگه

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام آخرش قشنگه کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آخرش قشنگه با صدای علیرضا طلیسچی از شب صدا

Download New Music Alireza Talischi – Akharesh Ghashange

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و این دله که تنگه

اونو با دست نشون میدی و اون شبای بعدش اون شبای بعدش

علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

 

متن آهنگ علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و این دله که تنگه

اونو با دست نشون میدی و اون شبای بعدش اون شبای بعدش
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو

♫♫♫

آخرش قشنگه وقتی که دست تکون میدی و این دله که تنگه
اونو با دست نشون میدی و اون شبای بعدش اون شبای بعدش
آخرش یه من میمونم یه تو د قلب نداری که تو
منی که با  میشونی به پات دارم حال میکنم باهات

♫♫♫
بگو جات کیو بزارم من
نه د قلب نداری که تو یه من یمونم یه تو یه من یمونم یه تو

علیرضا طلیسچی آخرش قشنگه

دانلود آهنگ جدید,
Akharesh Ghashange,
آخرش قشنگه,
دانلود آهنگ آخرش قشنگه,
دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی,
دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام آخرش قشنگه,
دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی,
دانلود همه ی آهنگ های علیرضا طلیسچی,
متن آهنگ آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی,
دانلود آهنگ جدید آخرش قشنگه از علیرضا طلیسچی,
Alireza Talischi,
علیرضا طلیسچی,
دانلود آهنگ های علیرضا طلیسچی,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.