دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ پاپریکا ببخش

دانلود آهنگ جدید پاپریکا به نام ببخش

دانلود آهنگ پاپریکا به نام ببخش کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده ببخش با صدای پاپریکا از شب صدا

Download New Music Paprika – Bebakhsh

ولی باورت نشه که دوس ندارمت نگو که نمیبخشمت اشتباه کردم

میره دل برات میمیره واسه خنده هات این دفعه میمونم باهات اگه برگردم

پاپریکا ببخش

 

پاپریکا ببخش

این آهنگ از موزیک های جدید گروه پاپریکا می باشد.

موزیک در تاریخ ۲۶ مهر منتشر شد.

این گروه متشکل از ۴ نفر جوان خلاق و با انگیزه می باشد.

متن آهنگ پاپریکا ببخش

ببخش منو اگر بدم ببخش منو که جا زدم
ولی باورت نشه که دوس ندارمت نگو که نمیبخشمت اشتباه کردم
میره دل برات میمیره واسه خنده هات این دفعه میمونم باهات اگه برگردم
ببخش منو اگر ندیدم اشکو تو چشات ببخش منو خجالتم نده با گریه هات
ببخش منو ندیدن تو مرگه واسه من بازم بذار بگیره عطر تو لباس من

ببخش اگر یه مدت غریبه جاتو پر کرد خودت میدونی هیچکس شبیه تو نمیشه منو ببخش و برگرد
ببخش اگر که عشقت جدا شد از وجودم ببخش اگر دوباره شب تولد تو کنار تو نبودم
ببخش منو اگر ندیدم اشکو تو چشات ببخش منو خجالتم نده با گریه هات
ببخش منو ندیدن تو مرگه واسه من بازم بذار بگیره عطر تو لباس من


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.