دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ علیرضا پویا بی گدار

دانلود آهنگ جدید علیرضا پویا به نام بی گدار

دانلود آهنگ علیرضا پویا به نام بی گدار کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بی گدار با صدای علیرضا پویا از شب صدا

Download New Music Alireza Pouya – Bigodaar

پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم

اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم

علیرضا پویا بی گدار

 

دانلود آهنگ بی گدار از علیرضا پویا

آهنگ جدید جناب علیرضا پویا در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

این خواننده دارای محبوبیت و بسیار خلاق است.

این خواننده با آهنگ نگاه خاص شهرت بدست آورد.

متن آهنگ بی گدار از علیرضا پویا

عشقو تو دلم کردی بیدار بیگدار زد دلم این بار به دلت شدم بدهکار ای یار ای یار
میبری دلو با این رفتار شده حتی روزی صد بار دست از این کارا بردار ای یار ای یار
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم
پرته حواسم به تو بازم یه جوری شدم از دست خودم چه گرفتارم
اما با این حال تورو دنبال میکنم نمیدونی که چقد تورو دوس دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.