دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام واسم بمون

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام واسم بمون کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده واسم بمون با صدای سینا درخشنده از شب صدا

Download New Music Sina Derakhshande – Vasam Bemoon

تورو خدا نگو که خسته ای ازم نمیدونی بدون تو چه حالیم

نرو نرو اگه نباشی پیش من من از تمام

سینا درخشنده واسم بمون

 

دانلود آهنگ واسم بمون از سینا درخشنده

سینا درخشنده از چهرا های مطرح موسیقی سبک پاپ می باشد.

این چهره ی خلاق با آثار یار همیشگی، نگو بهم هیس به شهرت رسید.

متن آهنگ واسم بمون از سینا درخشنده

تورو خدا نرو که من به غیر تو نمیتونم کسی رو آرزو کنم
چطوری میشه با کسی به غیر تو یه قصه جدیدو من شروع کنم
تورو خدا نگو که خسته ای ازم نمیدونی بدون تو چه حالیم
نرو نرو اگه نباشی پیش من من از تمام

یه بار دیگه اسممو صدا بزن دوباره تکیه کن به شونه های من
نگاه کن به بغض و گریه های من واسم بمون
منی که بی تو از خودش جدا شده دلم نمیزنه چه بی صدا شده
آخه وجود تو مث هوا شده واسم بمون
تورو خدا نرو که من به غیر تو نمیتونم کسی رو آرزو کنم
چطوری میشه با کسی به غیر تو یه قصه جدیدو من شروع کنم
تورو خدا نگو که خسته ای ازم نمیدونی بدون تو چه حالیم
نرو نرو اگه نباشی پیش من من از تمام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.