دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام خسته شدم

روزبه بمانی به نام خسته شدم

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام خسته شدم

دانلود آهنگ خسته شدم با دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

Download New Music By Roozbeh Bemani Khasteh Shodam

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام خسته شدم

متن آهنگ جدید خسته شدم از روزبه بمانی

موندم زخم خوردم از قلبم چون نمیشد از عشق برگردم

با غرورم یه شهر هم درده

بسکه شعرامو زندگی کردم

من یه عمره تمام دردامو قصه کردم برای تمام دنیا

شعر گفتم برای این مردم

که تو حرفامو بشنوی تنها

بشنوی تنها

من از این درد خسته شدم

از جنگیدن با قلب خودم

من با این زخما چه کنم

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید روزبه بمانی به نام خسته شدم

♫♫♫

خسته شدم از حال خودم

من از این درد خسته شدم

از جنگیدن با قلب خودم

من با این زخما چه کنم

خسته شدم از دست خودم

وقتی چیزی نمیگم از حالم

میشه حرفام نقطه چین باشه

گاهی وقتا سکوت میتونه بهترین شعر رو زمین باشه

من از این درد خسته شدم

از جنگیدن با قلب خودم

من با این زخما چه کنم

خسته شدم از دست خودم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.