دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

دانلود آهنگ جعفر به نام اه اه ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده زیبای اه اه با صدای جعفر از شب صدا

Download Ahang Jadid Jafar – Ah ah

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

متن آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

شصتم توو چشم یاره، کله م چقد میخاره
اه اه، اه اه چی میشه امشب فاطما آبگوشت نذاره
چقدر گرانه یه بسته کود و تو یونجه زار و پرسه های اشکانه
زل میزنم به پیکان خسته سوییچ و من میگیرم و میرم به خانه
یهویی عبداله اومد از توی باغ اومد
عبداله کو؟ ها؟ هیچی!!!
یهویی عبداله اومد با چوب زد سر و کله من خون اومد
آی کله مغزی شدم
یاشاسین ترکی بیل
ابهر زنجان بیجاخ
تبریز شهر مازراتی سوارا

♪♫♪

دانلود آهنگ جدید جعفر به نام اه اه

ارومیه میانه مراغه اردبیل آب و هوای خوش
مغان، همدان، ساوه
قیدار بیر نفر قیدار
هرکس که جعفر بولاغ آسن
نوکرم
شصتم توو چشم یاره، کله م چقد میخاره
اه اه، اه اه چی میشه امشب فاطما آبگوشت نذاره
چقدر گرانه یه بسته کود و تو یونجه زار و پرسه های اشکانه
زل میزنم به پیکان خسته سوییچ و من میگیرم و میرم به خانه
یهویی عبداله اومد از توی باغ اومد
یهویی عبداله اومد با چوب زد سر و کله من خون اومد

جعفر اه اه

دانلود آهنگ های جعفر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.