دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید سعید علیشاهی به نام حسودی

دانلود آهنگ جدید سعید علیشاهی به نام حسودی

دانلود آهنگ سعید علیشاهی ، دو کیفیت متفاوت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ شاد و فوق العاده زیبای حسودی با صدای سعید علیشاهی از شب صدا

Download New Music Saeed Alishahi – Hasoodi

ترانه و آهنگ : علی آریا, تنظیم : سعید انصار

دانلود آهنگ جدید سعید علیشاهی به نام حسودی

متن آهنگ حسودی از سعید علیشاهی

انقد دوست دارم

منم دوست دارم

می فکرشو میکرد این دیوونه خونسرد

عاشق شه عاشق تو

وای چقد خوبو خاصه

چشمای خوش رنگ تو

قلب من عاشق شد عاشق تو

انقد دوست دارم انقد تو رو میخوام

♫♫♫

دانلود آهنگ جدید سعید علیشاهی به نام حسودی

♫♫♫

انقد گفتم از خوبیت به دو رو بریات

حسودیشون میشه به تو و این رابطه

حسودیشون میشه به تمام لحظه هات

منم دوست دارم

منم تو رو میخوام

منم گفتم از خوبیت به دو رو بریات

حسودیشون شده به تو و این رابطه

حسودیشون شده به تمام لحظه هات

کی فکرشو می کرد

اون دوستی ساده

اون حس معمولی واقعی شه

یکی اینجا واسه تو

واسه چشمای خوش رنگت

همه ی جونشو میده تا همیشه

انقد دوست دارم انقد تو رو میخوام

انقد گفتم از خوبیت به دو رو بریات

حسودیشون میشه به تو و این رابطه

حسودیشون میشه به تمام لحظه هات

منم دوست دارم

منم تو رو میخوام

منم گفتم از خوبیت به دو رو بریات

حسودیشون شده به تو و این رابطه

حسودیشون شده به تمام لحظه هات

آهنگ سعید علیشاهی حسودی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.