دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ پازل بند کوتاه بیا

دانلود آهنگ جدید پازل بند کوتاه بیا

دانلود آهنگ پازل بند به نام کوتاه بیا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده کوتاه بیا با صدای پازل بند از جوان ریمیکس

Download New Music Puzzle Band – Kootah Bia

پازل بند کوتاه بیا

موزیک جدید گروه پازل بند در حال ساخت می باشد.

جدیدترین ساخته پازل بند، کوتاه بیا نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

متن آهنگ کوتاه بیا از پازل بند

تنگه دلم خیلی ولی نمیارم بروت مقـصر منم لعنت به من باورم آخرم بود
که عاشق شدم ولـی نبود دست خـودم طرز نگات برگ برندت بود
میتونستم برم خیلـی زودتر از این حرفا نشد راااضی دلم اما که دل بکنه
بار اولی که ما همو دیدیم دلم رفت و باید رد میشدم از تو مثل همه
کوتاه بیا دل پریـشون کوتاه بیا کوتا بیاد یـکی مث اون کوتاه بیا

پازل بند کوتاه بیا

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید پازل بند,

دانلود آهنگ کوتاه بیا,

کوتاه بیا,

پازل بند,

Kootah Bia,

Puzzle Band,

متن آهنگ کوتاه بیا از پازل بند,


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.