دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ شاهین فیروزی دل دیوونه ی من

دانلود آهنگ جدید شاهین فیروزی دل دیوونه ی من

دانلود آهنگ شاهین فیروزی به نام دل دیوونه ی من کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دل دیوونه ی من با صدای شاهین فیروزی از جوان ریمیکس

Download New Music Shahin Firoozi – Dele Divooneye Man

شاهین فیروزی دل دیوونه ی من

متن آهنگ دل دیوونه ی من از شاهین فیروزی

یه شب توو خواب دیدم تو رو اااانگار گله داشتی ازم
تو دور بودی از نظرم فاصـله داشتی با چشمام
توو فصل بارون نـگات خوندم که بد کردم بهت
♪♪ هرچی بگی حق با توئه چه ها نکردم با دلت ♪♪

Harchi Begi Hagh Batoe Cheha Nakardam Ba Delet

یادت میاد یه شب که مـن تنهات گذاشتم بی خبر
رفتم با یار دیگری مونده بودش چشات به در
فرداش که دیدمت تو رو چشات بودش یه کاسه خون
نپرسیدی کجا بودم چرا نیاوردی به روم

دانلود آهنگ جدید شاهین فیروی دل دیوونه ی من

اااونقده رنجیدی ازم تا رفتی از دست کارام
تنهـام گذااااشتی نیمه شـب بین منو خاطره هام
تموم اون کسایی که عشقتو از من دزدیدن
♪♪ رفتن نموندن پیش من بعد تو از من بریدن ♪♪

Raftan Namoondan Pishe Man Bade To Az Man Boridan

هیشکی شبیه تو نشد توو خلوت خونه من
قدر تو رو نمیدونست این دل دیوونه من
کارم شده کنج خونه ثانیه ها رو بشمرم
نیسـتی و خیلی دیر شده من هنوزم دوست دارم

یادت مـیاد یه شـب که مـن تنهات گذااااشتم بی خبر
رفتم با یار دیگری مونده بودش چـشات به در
فرداش که دیدمت تو رو چـشات بودش یه کاسه خون
نپرسـیدی کجا بودم چرا نیاوردی به روم

ااااونقده رنجیدی ازم تا رفتـی از دست کارام
تنهام گذاشـتی نیمه شب بین منو خاطره هام
تموم ااااون کسایی که عشـقتو از من دزدیدن
رفتن نموندن پیـش من بعد تو از من بریدن

شاهین فیروزی دل دیوونه ی من

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید شاهین فیروزی,

دانلود آهنگ دل دیوونه ی من,

دل دیوونه ی من,

شاهین فیروزی,

Dele Divooneye Man,

Shahin Firoozi,

متن آهنگ دل دیوونه ی من از شاهین فیروزی,


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.