دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ علیار عاشق

دانلود آهنگ جدید علیار عاشق

دانلود آهنگ علیار به نام عاشق کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عاشق با صدای علیار از جوان ریمیکس

ترانه و ملودی : علیار,تنظیم کننده : محسن امیری,گیتار : محمد رامزی

ساکسیفون : فرزاد صفری, میکس و مسترینگ : ایمان تیموریان

Download New Music Aliar – Ashegh

علیار عاشق

جدیدترین آهنگ علیار را هم اکنون می توانید از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید علیار، عاشق نام دارد.

نوازنده ساکسیفون این اثر، فرزاد صفری می باشد.

میکس و مستر موزیک به عهده، ایمان تیموری می باشد.

امیدوارم این موزیک بتواند رضایت شنوندگان را جلب کند.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عاشق از علیار

میخوام بگم دوست دارم عزیزم
♪♪ تموم دنیام و به پات می ریزم ♪♪

Tamome Donyamo Be Pat Mirizam

کنار تو چه خوبه این حال من
یه لحظه هم از دل من دل نکن

وقتی باهام حرف می زنی می خندی
چشماتو رو همه آدما میبندی

واااای که چقدر حس و حال خوبیه
چقدر می گیرم از تو من روحیه

می دونی خاطرخواتم
تا همیشه باهاتم
دیونه ی اداهاتم
عاشـق اون خنده هاتم

هـمه چی با تو خوبه
قلبم وااااسه تو می کوبه
ااااین دل بی تو نمی تونه پریشونه
گریزونه از همه دنیا

وای که چقد می خواااامت
یه جور بد می خوامت

وقتی که تو با منی
دنیا میشه دیدنی

ذوق میکنم براتو
وقتی که خنده هاتو

می بیـنم ای ماه من
اااای خوبِ همراهِ من

می دونی خاطرخواتم
تا همیشه باهاتم
دیونه ی اداهاتم
عاشق اون خنده هاتم

همه چی با تو خوبه
قلبم وااااسه تو می کوبه
این دل بی تو نمی تونه پریشونه
گریزونه ااااز همه دنیا

علیار عاشق

دانلود آهنگ جدبد,
آهنگ جدید علیار,
دانلود آهنگ عاشق,
عاشق,
علیار,
Ashegh,
Aliar,
متن آهنگ عاشق از علیار,

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.