دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود ریمیکس مهدی احمدوند خلسه

دانلود ریمیکس مهدی احمدوند خلسه

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس مهدی احمدوند بنام خلسه با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس : علی ادریس

ریمیکس مهدی احمدوند خلسه

Download New Remix Mehdi Ahmadvand Khalse With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

جدیدترین ریمیکس علی ادریس در تاریخ ۱ خرداد منتشر شد.

این ریمیکس تعلق دارد به آهنگ خلسه مهدی احمدوند.

ترانه این موزیک از مهدی احمدوند می باشد.

امیدوارم ریمیکس از کیفیت خوبی برخوردار باشد.

پیشنهاد دانلود ریمیکس دیگر از علی ادریس :

ریمیکس مهدی احمدوند من و تو

متن آهنگ خلسه مهدی احمدوند

چشماتو میبندم با دستام اااز پشت چشمای تو صد بار زنــدم کرد بعد کشت
تا صبح توی گوشت میگم هی اااز عشق نبودنت واسم آســون نیست هضمش
شوخی شوخی حسم به تو شـدید شد حتی ضربان قلبــم از این بدتر شد
یکی ولـم کرد رفت و تو اومدی قلبم شـبیه قبلا شد شبی که قـلب تو شریک قلبم شد
♪♪ بیا جلو یهو دلم تنگت شـد سر تو عقلم با دلم جنـگش شد ♪♪
Bia Jelo Yeho Delam Tanget Shod Sare To Aghlam Ba Delam Jangesh Shod
قبل تو همش تو خلسه از آدما خسـته بسه دیگه تنهایی بسـه یهو دلم تنگت شد

دانلود ریمیکس جدید مهدی احمدوند خلسه

صدام که میزنی اسمم چقدر قشـنگ تره یه هفته اس عطرت از رو تن من نمیپره

خیالت امشب از کوچه ی ذهنم مـیگذره خیالت که میاد خواب از سر من میپره

یه لحظه بهت فکر نکنم خیانته با هرکی خوب باشی .. یه عادته

این کارم از عشقه نگو حسادته حالم بده ندیدمت یه ساعته

حسم به تو شدید شد حتی ضربان قلبم از ااااین بدتر شد شبیه قبلا شد شبی که قلب تو شریک قلبم شد

بیا جلو یهو دلم تنگت شــد سر تو عقلم با دلم جنگش شد

قبل تو همش تو خلــسه از آدما خسته بسه دیگه تنهایی بسه یهو دلم تنگت شد

مهدی احمدوند خلسه

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید مهدی احمدوند,

ریمیکس خلسه از مهدی احمدوند,

Mehdi Ahmadvand,

مهدی احمدوند,

دانلود آهنگ خلسه,

ریمیکس خلسه,

ریمیکس جدید مهدی احمدوند,


مهدی احمدوند خلسه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.