دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود ریمیکس اشوان شیدا

دانلود ریمیکس اشوان شیدا

سوپرایز بزرگ جوان ریمیکس ، دانلود ریمیکس اشوان بنام شیدا با متن و دو کیفیت عالی

ریمیکس : دیجی مازیار

ریمیکس اشوان شیدا

Download New Remix Ashvan Sheyda With Text And Direct Links 320 & 128 In Javan Remix

ریمیکس جدید اشوان را می توانید هم اکنون با کیفیت بالا از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

جدیدترین ریمیکس اشوان به آهنگ شیدا تعلق دارد.

ریمیکس این موزیک به عهده دیجی مازیار می باشد.

امیدوارم از ریمیکس لذت ببرید.

لطفا نظرات خود را در مورد ریمیکس ثبت کنید.

متن آهنگ شیدا اشوان

خودت بگو کیه که تو هر شرایطی
♪♪ فرق نکنه با حرفاش ♪♪

Fargh Nakone Ba Harfash

عزیزم راحت باش اگه بود
عوض بشه با من جاش
خودت بگو مگه ممکنه به غیر من یه آدمی باشه
درست عین خودت باشه درست عین خودت عاشق
آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم
آره غوغا میکنم تو فقط باش
این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس
دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش
آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم
♪♪ آره غوغا میکنم تو فقط باش ♪♪

Are Ghogha Mikonam To Faghat Bash

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس

ریمیکس جدید اشوان شیدا

دیگه از هیچ چیزی نترس تو فـقط باش
دل تو دلم نیست دل تو دلـم نیسـت که بگه مـال منه آخه اون ماه منه
میترسم اااز روزی آره میترسم از روزی که اون دل بکنه
این سـرو تا اون سرو میبندم اااگه بخواد بره
اگه بگه مـسافره و میخواد بشـه یه خاطره
نبینم سمتش بیاد کسی بخواد دورش کنه
تو هم بگو دوستم داری وای عزیزم موقعش شده
آره تورو پیدااا میکنم یه شهرو شیدا میکنم
♪♪ آره غوغا میکنم تو فقط باش ♪♪

Are Ghogha Mikonam To Faghat Bash

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس
دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش
آره تورو پیدا میکنم یه شهرو شیدا میکنم
♪♪ آره غوغا میکنم تو فقط باش ♪♪

Are Ghogha Mikonam To Faghat Bash

این حس عشقه نه هوس تا وقتی که باشه نفس
دیگه از هیچ چیزی نترس تو فقط باش

اشوان شیدا

دانلود ریمیکس جدید ,

دانلود ریمیکس جدید اشوان,

ریمیکس شیدا از اشوان,

Ashvan,

اشوان,

دانلود آهنگ شیدا,

ریمیکس شیدا,

ریمیکس جدید اشوان,


اشوان شیدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.