دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بهزاد پکس به نام مالدیو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد پکس به نام مالدیو

Download New Music By Behzad Pax Called By Maldiv

تنظیم : آرتین جی کت

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

جهت دانلود آهنگ بهزار پکس به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

همه چی ردیفه ایول

خیلی وقته حسش میکنم

اینکه نیستش پیشم

هنو عادتای قبلیمو دارم

هرکی چپ نگاه کنه نصفش میکنم

خیلی وقته عوض نشدم با دنیا یه تار موتو عوض نکن نه

بزار نفس نبرم

چند چندیم مشتی چه خبره

که فکرم بهش خنده داره

مثل مالدیو شدی هرکی میاد میزنه

ببین از سر من زیاد نیست کمه

هرکیو خودم بخام پیشمه

اونکه بغلت میگه بوس بده

یکم لبخند بزن یه حال خوب بده

دست رو دستش رفتی ندیدی

که نرم شده صدات یه لهن عجیبه

دل من تو رو جور دیگه خواسته بود

نمیشه مثل قبل

دل من تو رو جور دیگه خواسته بود

روی قلب تو نشونه گذاشته بود

کل تهران پر خاطرست

کل راهم بن بست بشه

بازم یه خدایی هست

اصلا به من چه تو لشی

به من چه میبری اصلا به من چه از رفیقات میخوری

واسه یکی دیگه الان یکم ذل بزن تو چشمام

تیک تیک کشندس ساعت رو دیوار

به من فکر نکن من راهم تو دیوار

هو هو هو چی چی برو جلو

هو هو چیچی برو چلو

دل من تو رو جور دیگه خواسته بود

نبینم خیسه چشات

نبینم دل تنگ شدی

سر و وضعتو ببین

چرا مثل سگ ولگرد شدی

ناراحت نباش

حرف زیاده خیلیا میگن

هیچوقت عاشق نشو به خیلیا میگن

لاک زدی رو دستات

زاپاس داری هنوز چشات بی اهمیته

متنفر از فوتبالی هنوز

راستی منو دوست داری هنوز؟

behzad pax Download New Music Behzad Pax Download New Music behzad pax maldiv maldiv pop music بهزاد پکس بیوگرافی بهزاد پکس دانلود آهنگ دانلود آهنگ بهزاد پکس دانلود آهنگ بهزاد پکس به نام مالدیو دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مالدیو از بهزاد پکس دانلود آهنگ مالدیو دانلود آهنگ های بهزاد پکس دانلود فول آلبوم بهزاد پکس دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های بهزاد پکس کد پیشواز مالدیو از بهزاد پکسمالدیو متن آهنگ مالدیو از بهزاد پکس

دانلود آهنگ جدید ابی به نام دلپوش

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ابی به نام دلپوش

Download New Music By Ebi Called Delpoosh

ترانه : شهیار قنبری / آهنگ و تنظیم : صادق نجوکی

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

جهت دانلود آهنگ ابی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

دانلود آهنگ جدید ابی به نام دلپوش

آهای بذار بپوشمت مثل لباس مهمونی

تور سپیدی دست باد یا مثل رخت زندونی

انگشتای کشیدتو کش بده تا آخرِ من

بوسه ی داغمو بگیر تا که نیفته از دَهن

شراب صد ساله من وقتشه که بنوشمت

وقتشه عُریا کرده شم بپوشمت بپوشمت

مز مزه کن زمزمو خانم یک سره کن .. خانم

بزن بزن زخمه بزن خانم ای مرهم زخمای من خانم

گیتار دل سازِ خشکه خانم . ای همه ام ای زر زر خانم

در بسترم ستاره شو خانم از سرخوشی فواره شو خانم

شراب صدساله من وقتشه که بنوشمت

وقتشه عُریا کرده شم بپوشمت بپوشمت

delpoosh Download New Music ebi Download New Music ebi delpoosh ebi pop music ابی بیوگرافی ابی دانلود آهنگدانلود آهنگ ابی دانلود آهنگ ابی به نام دلپوش دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید دلپوش از ابی دانلود آهنگ دلپوش دانلود آهنگ های ابی دانلود فول آلبوم ابی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های ابی دلپوش کد پیشواز دلپوش از ابی متن آهنگ دلپوش از ابی

دانلود آهنگ جدید ناصر زینلی به نام پات وای میسم

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ناصر زینلی به نام پات وای میسم

Download New Music By Naser Zeynali Called Pat Vay Misam

ترانه و آهنگ : ناصر زینلی / تنظیم : فربد فروغی

دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم

جهت دانلود آهنگ ناصر زینلی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

دانلود آهنگ جدید ناصر زینلی به نام پات وای میسم

نگام کن ، یکی تا مرز جنون پای تو وایساده

دیوونته ، به دونه دونه نفس های تو معتاده

واست جوون میده این یه قانونه واسش تا آخرش

برات میمیره اگه تو یه روز نگی عشقم بهش

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی پرچمت بالاست

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی پرچمت بالاست

من اینجام بده دستاتو به من از رو زمین پاشو

ولش نکن حالا که اومدیم این راهو تا اینجاشو

عادت کردیم راه بریم با هم تو این تاریکیا

پیدا کردیم با هم این حالو همین نزدیکیا

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی پرچمت بالاست

جذاب و حساس آخر احساس همه چیزمی پرچمت بالاست

Download New Music Naser Zeynali Download New Music naser zeynali pat vay misam naser zeynali pat vay misampop music بیوگرافی ناصر زینلی پات وای میستم دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ پات وای میستم دانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید پات وای میستم از ناصر زینلی دانلود آهنگ ناصر زینلیدانلود آهنگ ناصر زینلی به نام پات وای میستم دانلود آهنگ های ناصر زینلی دانلود فول آلبوم ناصر زینلی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های ناصر زینلی کد پیشواز پات وای میستم از ناصر زینلی متن آهنگ پات وای میستم از ناصر زینلی ناصر زینلی

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام من عاشق

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای احسان خواجه امیری به نام من عاشق

Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri Called Mane Ashegh

دانلود آهنگ جدید

جهت دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام من عاشق :


من ندیده عاشق کسی شدم که تموم آسمون به اسمشه

هیشکی که باورمون نمیکنه

از همه تو آسمون به اسمشه

من ندیده عاشق کسی شدم

که یه دنیا مثل من مجنونشه

یه نفر که ابر پر کشیدنش

باد پر پر زدن جوونشه

سر تو رو نیزه میذارم واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست

سرتو رو نیزه میذارم

واسه اینکه دل خودت دریاست

با گلوی بریده چی گفتی

که یه عمره سرای ما بالاست

یه نفر که عشقو معنا میکنه

یه نفر که تشنگیت تسکینشه

اون کسی که حرمت آزادگیش

قد حرمت تمام دینشه

به هر احساسی نمیگن عاشقی

من نمیگم واسه این حس لایقم

هرکی پای عشقش از خودش گذشت

تازه میتونه بگو من عاشقم

سر تو رو نیزه میذارم واسه اینکه دلت خود دریاست

با گلوی بریده چی گفتی که یه عمره سرای ما بالاست

Download New Music من عاشق Download New Music من عاشق mane ashegh Ehsan Khajeh Amiri mane ashegh pop music احسان خواجه امیری بیوگرافی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ ehsan khajeh amiri دانلود آهنگ احسان خواجه امیری دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام ehsan khajeh amiri دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ehsan khajeh amiri از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ های احسان خواجه امیریدانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های احسان خواجه امیری کد پیشواز ehsan khajeh amiri از احسان خواجه امیری متن آهنگ ehsan khajeh amiri از احسان خواجه امیری من عاشق

دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی و یاسر محمودی به نام خط موازی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیاوش یوسفی و یاسر محمودی به نام خط موازی

Download New Music By Siavash Yousefi & Yaser Mahmoudi Called Khatte Movazi

ترانه : ملیحه اصغری / آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی

دانلود آهنگ جدید

جهت دانلود آهنگ سیاوش یوسفی و یاسر محمودی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

دانلود آهنگ جدید سیاوش یوسفی و یاسر محمودی به نام خط موازی

Download New Music siavash yousefi Download New Music siavash yousefi khattte movazi khattte movazi pop musicsiavash yousefi yaser mahmoudi بیوگرافی سیاوش یوسفی خط موازی دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید خط موازی از سیاوش یوسفی دانلود آهنگ خط موازی دانلود آهنگ سیاوش یوسفی دانلود آهنگ سیاوش یوسفی به نام خط موازی دانلود آهنگ های سیاوش یوسفی دانلود فول آلبوم سیاوش یوسفی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های سیاوش یوسفی سیاوش یوسفی کد پیشواز خط موازی از سیاوش یوسفی متن آهنگ خط موازی از سیاوش یوسفی یاسر محمودی