دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ امیر تتلو خشم تاریخ

دانلود آهنگ جدید امیر تتلو خشم تاریخ

دانلود آهنگ امیر تتلو به نام خشم تاریخ کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خشم تاریخ با صدای امیر تتلو از جوان ریمیکس

Download New Music Amir Tataloo – Khashme Tarikh

امیر تتلو خشم تاریخ

بزودی می توانید موزیک جدید امیر تتلو را از جوان ریمیکس دانلود نمایید.

ساخته جدید امیر تتلو، خشم تاریخ نام گرفته است.

جدیدترین اثر امیر تتلو در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس امیر تتلو با تو

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ خشم تاریخ از امیر تتلو

امیر تتلو خشم تاریخ

دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید امیر تتلو,دانلود آهنگ خشم تاریخ,خشم تاریخ,امیر تتلو,Khashme Tarikh,Amir Tataloo,متن آهنگ خشم تاریخ از امیر تتلو,

دانلود آهنگ حسین توکلی یلدا

دانلود آهنگ جدید حسین توکلی یلدا

دانلود آهنگ حسین توکلی به نام یلدا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یلدا با صدای حسین توکلی از جوان ریمیکس

Download New Music Hossein Tavakoli – Yalda

حسین توکلی یلدا

حسین توکلی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید حسین توکلی، یلدا نام گرفته است.

جدیدترین اثر حسین توکلی در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

همچنین می توانید ریمیکس پیشنهادی این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس حسین توکلی عشق خوش آرایش

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ یلدا از حسین توکلی

یلدای من اون چشای قشنگته عشقم دنیای من دل صاف و یه رنگته عشقم
پر میکشه دلم برای عشق تو هر دم بارون بیاد رو موهای خوش حالتت نم نم
بارون بیاد رو موهای خوش حالتت نم نم
تو شب یلدا خدا تورو داده از دل ابرا فرشته افتاده
تو شب یلدا فالم چه خوب اومد عشق رویاییم دلشو به نامم زد

آهنگ جدید حسین توکلی یلدا

خاطره میشه برام قفله چشمات رو چشام امشب از یادمون نمیره
وای چه یلدایی شده شب شبه رویایی شده هر یه لحظش بی نظیره
تو شب یلدا خدا تورو داده از دل ابرا فرشته افتاده
تو شب یلدا فالم چه خوب اومد عشق رویاییم دلشو به نامم زد

حسین توکلی یلدا

دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید حسین توکلی,دانلود آهنگ یلدا,یلدا,حسین توکلی,Yalda,Hossein Tavakoli,متن آهنگ یلدا از حسین توکلی,

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی عالیم با تو

دانلود آهنگ جدید مرتضی اشرفی عالیم با تو

دانلود آهنگ مرتضی اشرفی به نام عالیم با تو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده عالیم با تو با صدای مرتضی اشرفی از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: سینتاج, تنظیم: حسین جباری

Download New Music Morteza Ashrafi – Aliyam Ba To

مرتضی اشرفی عالیم با تو

مرتضی اشرفی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مرتضی اشرفی، عالیم با تو نام گرفته است.

جدیدترین اثر مرتضی اشرفی در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک اثر از سینتاج عزیز می باشد.

موزیک با تنظیم حرفه ای حسین جباری در سایت قرار گرفت.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ عالیم با تو از مرتضی اشرفی

تاثیر حرفاتو اون دلبریاتو
این شد عاشقت شدم من عالیم با تو
هر لحظه هر ساعت فکر تو باهامه
تو عزیز دلمی عشق تو دنیامه
دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم
وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره
دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم

آهنگ جدید مرتضی اشرفی عالیم با تو

وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره
یه حس آرامش با تو چه مطلوبه
وقتی هستی پیش من حال دلم خوبه
من واسه عشقمون دنیامو میذارم
من کنار تو عجب انگیزه ای دارم
دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم
وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره
دیوونه نکن بازم منو که با احساسم
آره پیش چشماته همه ی حواسم
وای اگه بگی دیره دل تو برام میره
یه کاری میکنم این عشق دنیارو بگیره

مرتضی اشرفی عالیم با تو

دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مرتضی اشرفی,دانلود آهنگ عالیم با تو,عالیم با تو,مرتضی اشرفی,Aliyam Ba To,Morteza Ashrafi,متن آهنگ عالیم با تو از مرتضی اشرفی,

دانلود آهنگ مسعود جاوید یلدا

دانلود آهنگ جدید مسعود جاوید یلدا

دانلود آهنگ مسعود جاوید به نام یلدا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده یلدا با صدای مسعود جاوید از جوان ریمیکس

Download New Music Masoud Javid – Yalda

مسعود جاوید یلدا

مسعود جاوید عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مسعود جاوید، یلدا نام گرفته است.

جدیدترین اثر مسعود جاوید در سبک پاپ قرار دارد.

موزیک و ترانه این اثر از مسعود جاوید می باشد.

موزیک با تنظیم خزر چکاوک در سایت قرار گرفت.

نوازنده گیتار و سه تار این اثر کیان دارات می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

همچنین می توانید موزیک شاد مازندرانی و پیشنهادی ادمین را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ جواد نکایی چلچلا

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ یلدا از مسعود جاوید

من دلم میره واسه لبخند جذابت
تو شب یلدامی‌ من بی قرارت
من دلم میره وقتی که میخندی
من شدم فرهاد تو شیرین مثل قندی
خوبه همرامی عمریه باهامی
ماه خوشرنگ شب های یلدامی

آهنگ جدید مسعود جاوید یلدا

باز دلم رفت واسه اون چشمای گیراتو
من میفهمم معنی اون چشمکاتو
فال یلدامو من از برق چشات خوندم
پای عشق تو تا دنیا باشه من موندم
خوبه همرامی عمریه باهامی
ماه خوشرنگ شب های یلدامی

مسعود جاوید یلدا

دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید مسعود جاوید,دانلود آهنگ یلدا,یلدا,مسعود جاوید,Yalda,Masoud Javid,متن آهنگ یلدا از مسعود جاوید,

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی بارون دلم خواست

دانلود آهنگ جدید شادمهر عقیلی بارون دلم خواست

دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام بارون دلم خواست کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده بارون دلم خواست با صدای شادمهر عقیلی از جوان ریمیکس

Download New Music Shadmehr Aghili – Baroon Delam Khast

شادمهر عقیلی بارون دلم خواست

شادمهر عقیلی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید شادمهر عقیلی، بارون دلم خواست نام گرفته است.

جدیدترین اثر شادمهر عقیلی در سبک پاپ قرار دارد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ بارون دلم خواست از شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی بارون دلم خواست

دانلود آهنگ جدبد,آهنگ جدید شادمهر عقیلی,دانلود آهنگ بارون دلم خواست,بارون دلم خواست,شادمهر عقیلی,Baroon Delam Khast,Shadmehr Aghili,متن آهنگ بارون دلم خواست از شادمهر عقیلی,