دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش 

“تیتراژ سریال در جستجوی آرامش” 

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش 

Download New Music By Mohammad Motamedi – Dar Jostojooye Aramesh  

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش 

متن آهنگ در جستجوی آرامش محمد معتمدی

شدم رودی تورا دریا به دریا جستجو کردم برای دیدنت هفت آسمان را زیر و رو کردم
تو باید آن من باشی جنون جان من باشی تو باید آن من باشی جنون جان من باشی
جهان را خانه خواهم کرد اگر مهمان من باشی جهان را خانه خواهم کرد اگر مهمان من باشی

دانلود آهنگ جدید محمد معتمدی در جستجوی آرامش با لینک مستقیم

چه آتش ها که افشاندم چه طوفان ها به پا کردم چه آتش ها که افشاندم چه طوفان ها به پا کردم
به شوق دیدن آرامش چشمت چه ها کردم به شوق دیدن آرامش چشمت چه ها کردم
کجا این خانه ویران شد هوا با خاک یکسان شد کجا رفتی که این لاله اسیر چنگ طوفان شد
کنارم باش تا از نو به پای هم سر اندازیم فلک را سخت بشکافیم و طرحی نو در اندازیم

dar jostojooye aramesh Download New Music mohammad motamedi Download New Music mohammad motamedi dar jostojooye aramesh mohammad motamedi دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید در جستجوی آرامش از محمد معتمدی دانلود آهنگ در جستجوی آرامش دانلود آهنگ محمد معتمدی دانلود آهنگ محمد معتمدی به نام در جستجوی آرامش دانلود آهنگ های محمد معتمدی دانلود فول آلبوم محمد معتمدی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های محمد معتمدی در جستجوی آرامش متن آهنگ متن آهنگ در جستجوی آرامش از محمد معتمدی متن ترانه محمد معتمدی

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو با بالاترین کیفیت

ترانه : امیر ارجینی ، آهنگ و تنظیم : بابک مافی

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

Download New Music By Hojat Ashrafzadeh Called Safar Naro

 

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

نرو به هوای تو من به صدای تو من

به دنیای تو من وابسته شدم

که به جای تو من شکسته شدم

سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم

رفیق روز بیقراری بیقرار بیقرارم

سرم به شانه ی توئو سفر بهانه ی توئو

ببین که دل نمیکنم نرو که عاشقت منم

سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم

رفیق روز بیقراری بیقرار بیقرارم

سرم به شانه ی تو بود ای داد سفر بهانه ی تو بود

سرم به شانه ی تو بود ای داد سفر بهانه ی تو بود

***

دانلود آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام سفر نرو

***

نرو به هوای تو من به صدای تو من

به دنیای تو من وابسته شدم

که به جای تو من شکسته شدم

سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم

رفیق روز بیقراری بیقرار بیقرارم

سرم به شانه ی توئو سفر بهانه ی توئو

ببین که دل نمیکنم نرو که عاشقت منم

سفر نرو دلم گرفته غم گرفته روزگارم

رفیق روز بیقراری بیقرار بیقرارم

سرم به شانه ی تو بود ای داد سفر بهانه ی تو بود

سرم به شانه ی تو بود ای داد سفر بهانه ی تو بود

Download New Music Hojat Ashrafzadeh Download New Music Hojat Ashrafzadeh Safar Naro Hojat Ashrafzadeh Safar Naro حجت اشرف زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید سفر نرو از حجت اشرف زاده دانلود آهنگ حجت اشرف زاده دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام سفر نرو دانلود آهنگ سفر نرودانلود آهنگ های حجت اشرف زاده دانلود فول آلبوم حجت اشرف زاده دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های حجت اشرف زاده سفر نرومتن آهنگ متن آهنگ سفر نرو از حجت اشرف زاده متن ترانه