دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو   با بالاترین کیفیت

 

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو

Download New Music By Shahab Mozaffari – Nemikham To Ro

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو

بشین تماشا کن
این بار میخوام من بد بشم
من اون بشم که تو بودی
 تو من میشی که نابودی

این دفعه نوبت منه
حقمه عمرمه جونمه
این نشد هرکی که خواست دلمو بشکنه
 منم میشم مثل تو ، مثل همه

نمیخوام عشق تو رو
یا جایی بخوام بشنوم دیگه اسم تو رو
نمون از اینجا برو
مث من کی باورش میشه حرفای تو رو
 فقط از اینجا برو

آخه قلب من با تو فرق داره
حق داره در واقع
واسه خودش شرط داره
 نیستی و حالا تو رو کم داره

از این به بعد همه جا تنهائه
همه جا تنهائه
 از این به بعد همه جا تنهائه

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم
 دارم آتیش می گیرم و

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم
 دارم آتیش می گیرم و

*************

توی این رابطه نموندی
احساسی که داشتم بهت تو این چند سالُ
یه شبه پروندی
نبودی
حرفایی که تو چشام بودُ
 چه جوری نخوندی

دوباره
داره خاطراتت منو از پا درمیاره
کنار کی داری می خندی
 دلت هوامو نداره

عیبی نداره
 عیبی نداره

بگو کی به جز من
نگرانت میشه و نمیره از کنارت
بگو جز من کی اومد تو فالت
 بگو کی شبا میاد تو خوابت

زیر نم بارون
اشکامو پاک می کنم
به یاد اون روزامون
راه میرم توی عرض خیابون
 هرچی بینمون بود اشتباه بود

اشتباه بود
 اشتباه بود

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
بگو کی توی قلبته به غیرم
 دارم آتیش می گیرم و

دوباره خاطرات تو
تو ذهنم میاد دیوونه میشم و
دوباره رد پای تو
 تو شعرم بهم می ریزه حالمو

Download New Music shahab mozaffari Download New Music shahab mozaffari nemikham to ro nemikham to roshahab mozaffari دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید نمیخوام تو رو از شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری دانلود آهنگ شهاب مظفری به نام نمیخوام تو رو دانلود آهنگ نمیخوام تو رو دانلود آهنگ های شهاب مظفری دانلود فول آلبوم شهاب مظفری دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های شهاب مظفری شهاب مظفری متن آهنگمتن آهنگ نمیخوام تو رو از شهاب مظفری متن ترانه نمیخوام تو رو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.