دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام رد پا با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

Download New Music By Meysam Ebrahimi – Radde Paa

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

متن آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

من دنبال رد پای عشقم و ولی هر جا میرم انگار پشت سرمه
حتی بوی عطرشو حس میکنم این چه بده
اون نفر اول زندگیمه باور نداره اروم اروم دیوونه میشم باز دوباره
اروم اروم این خیابونا دارن تکراری میشن بر میگردم باز با همون حال بد اشوب دیشب
دیوونه میشم اروم اروم میرم بشینم بازم پای اون عکسام
تا یکم آماده شم من دوباره واسه ی پرسه ی فردام

***

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام رد پا

***
هر جا که به خاطره هات بر میخورم من یه مکس میکنم بازرم میرم تو فکر
من تا میام خودمو پیدا کنم میرم توی فکر
هر دقیقه یه خحاطره پرت میکنه حواس منو هر کی رد شد با خودش گفت این دیوونه رو
آروم آروم این خیابونا دارن تکراری میشن بر میگردم باز با همون حال بد اشوب دیشب
دیوونه میشم اروم اروم میرم بشینم بازم پای اون عکسام
 تا یکم اماده شم من دوباره واسه ی پرسه ی فردام

Download New Music meysam ebrahimi Download New Music Meysam Ebrahimi Radde Paa meysam ebrahimi Radde Paa دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید رد پا از میثم ابراهیمی دانلود آهنگ رد پا دانلود آهنگ میثم ابراهیمی دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام رد پا دانلود آهنگ های میثم ابراهیمی دانلود فول آلبوم میثم ابراهیمی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های میثم ابراهیمی رد پا متن آهنگ متن آهنگ رد پا از میثم ابراهیمی متن ترانه میثم ابراهیمی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.