دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه

دانلود آهنگ جدید احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه با بالاترین کیفیت

ترانه: روزبه بمانی ، آهنگ: احسان نی زن ، تنظیم: گروه دارکوب

نوازنده: همایون نصیری، دارا دارایی، آرش پژندمقدم، مسعود همایونی، امید حاجیلی، صمد طالقانی، آرین ملیکیان

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه

Download New Music By Ehsan Khajeh Amiri – Mane Divaaneh

 

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه


متن  
آهنگ احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه :

هر که هستی باش می پرستی باش دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش …
ای لبت باده مستی ساده درد آماده
داغ تبت بر تنم افتاده …
ای حریق تن تو جان مرا سوخته
ای لبت طعم عسل را به من آموخته
نقس اندام مرا از تو تراشیدند
ای چو پیراهن من بر تن من دوخته
هر که هستی باش می پرستی باش دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش …
ای لبت باده مستی ساده درد آماده
 داغ تبت بر تنم افتاده …

***

دانلود آهنگ احسان خواجه امیری بنام منه دیوانه

***
موج گیسوی تو دستان مرا غرق کرد
با نگاه تو نگاهم به جهان فرق کرد
شرح دلدادگیم همه فهمیدند
حال من را همه از چشم تو پرسیدند
من دیوانه شوم افسانه
چو شب ز طرب بزنم خرمن گیسوی تورا شانه
چو شب ز طرب بزنم خرمن گیسوی تورا شانه
هر که هستی باش می پرستی باش دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش …
ای لبت باده مستی ساده درد آماده
داغ تبت بر تنم افتاده …
هر که هستی باش می پرستی باش دل نبستی باش
مهر من افتد به دلت ای کاش …
ای لبت باده مستی ساده درد آماده
 داغ تبت بر تنم افتاده …

Download New Music Ehsan Khajeh Amiri Download New Music Ehsan Khajeh Amiri Mane Divaaneh Ehsan Khajeh Amiri Mane Divaaneh احسان خواجه امیری دانلود آهنگ دانلود آهنگ احسان خواجه امیری دانلود آهنگ احسان خواجه امیری به نام من بی تو دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید منه دیوانه از احسان خواجه امیری دانلود آهنگ منه دیوانه دانلود آهنگ های احسان خواجه امیری دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های احسان خواجه امیری متن آهنگ متن آهنگ منه دیوانه از احسان خواجه امیری متن ترانه منه دیوانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.