دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

Download New Music By Amir Farjam Called Khiale To

 

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

متن آهنگ امیر فرجام – خیال تو

یکی جای تو این شبا با منه

که حرغاش نمیتونه خوابم کنه

نمیتونه جای تورو پر کنه

نمیتونه بعد از تو قانعم کنه

از احساس و از عشق حرف میزنه

که نسبت بهت کم علاقم کنه

با هر حس هر جوری سعی میکنه

از حسی که دارم بهت کم کنه

میخوام از خیالت جدا شم ولی

من هرجایی باشم بهت میرسم

نمیتونم از فکر تو در بیام

به هرکی به جز تو هنوز بی حسم

***

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خیال تو

***

تو تو خاطراتم قدم میزنی

شبایی که خواب از سرم میپره

یکی جای تو هست اما هنوز یه حسی منو سمت تو میبره

تو این لحظه هایی که کم دارمت

تو هر خاطره بی تو کز میکنم

دارم فرق یک ثانیه با تو رو با یک زندگی بی تو حس میکنم

میخوام از خیالت جدا شم ولی

من هرجایی باشم بهت میرسم

نمیتونم از فکر تو در بیام

به هر کی به جز تو هنوز بی حسم

amir farjam Download New Music Amir Farjam Download New Music Amir Farjam Khiale To Khiale To امیر فرجامخیال تو دانلود آهنگ دانلود آهنگ امیر فرجام دانلود آهنگ امیر فرجام به نام خیال تو دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید خیال تو از امیر فرجام دانلود آهنگ خیال تو دانلود آهنگ های امیر فرجام دانلود فول آلبوم امیر فرجام دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های امیر فرجام متن آهنگ متن آهنگ خیال تو از امیر فرجام متن ترانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.