دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء به نام مرد خونت

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء به نام مرد خونت با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء به نام مرد خونت

Download New Music By Behnam Khala Called Marde Khoonat

 

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء به نام مرد خونت

متن آهنگ بهنام خلاء – مرد خونت

کاشکی نگات میفهمیدچقدهواتودارم
کاشکی صدات میومدبازم توروزگارم
کاشکی بهم میگفتی تویی دارو ندارم
کاشکی که باورت میشدجز تو کسی ندارم
شب شدودیگه نه زنگ زدی
نه جواب میدی وقتی بهت زنگ زدیم
مامحرمیم خیلی بهم دست زدیم
ولی جدیدا توفقط منو پس زدی
بگوبینم دلت کجا گیر نگو ندید
برخوردات بامن شدن عجیب غریب
این اداها کلا بودن ازتوبعید
نبینم به حرف دوستات بشی پست و ضعیف
عاقبت خوبی نداره شکستن این دل بیچاره
توبامن دشمنی دوباره
حق میدم راهت کجه خب آره
بعضی رفتارات مشکوکه
توجمعی رفتی که مرد بوده
چرا هی خواب من بد بوده
باکیا گرمی که زندگیم سرد بوده
فک نکنی کلاسه دکمه باز مانتو
پیش من جدی بگیراگه شالتو باد برد
نبایدیادت برم با یه گل و یه کادو
دوستدارم هرجاهستی یادم کنی الان تو
دوستندارم فکر کنی مرغ همسایه غاز
بکنیم سرکارات بازم دعوای تازه
همیشه طلب داری رد میشی از جنازه
حتی وقتی میبخشمت باز زبونت درازه
گذشته ساعت از نیمه شب
هرشب از شب قبلی بد تیره تر
چشام کبودهرشب درگیرتم
چرا نمیفهمی بهت هرچی بگم

***

دانلود آهنگ جدید بهنام خلاء به نام مرد خونت

***
چرا هی میکنی بد تا باهام
بخاطرکی تحمل کردم من تاحالام
نذابخندن بهم هی بدخواهام
وقتی نیستی بهم میریزه همه کارام
ندیدم چیزی ازت جز دشمنی
توباخنده و حال خوب من دشمنی
کاش باللباس لختیت پوزندی
زرنگ بازیا ضربه زد حس مف پرید
زندگیم بات چه آروم بود
دلخوشیم توخونه یه خانم بود
بافتن موهات هرشب برام
ی حس خیس مث بارون بود
عاقبت خوبی نداره
شکستن این دل بیچاره
توبامن دشمنی دوباره
حق میدم راهت کجه خب اره
بعضی رفتارات مشکوکه
توجمعی رفتی که مرد بوده
چرا هی خواب من بد بوده
با کیا گرمی که زندگیم سرد بوده
میدونی فقط منم اقا و مرد خونت
وقتی که حالت بد خودم میشم دیوونت
بگو بینم چته چی میگی چیه بهونت
سرکی بجزمن مزه میده روشونت
چقدهی دعا نذر خسته شدم خدایی
چراتواین خراب شده دیگه هیچ عشقی به راه نی
دیگه کارات عادی نی شدی ادم روانی
انگار بایدبکنیم این زندگی صلاح نی
بهنام کشاورز(خلاء)

Behnam Khala Download New Music Behnam Khala Download New Music Behnam Khala Marde Khoonat Marde Khoonat بهنام خلاء دانلود آهنگ دانلود آهنگ بهنام خلاء دانلود آهنگ بهنام خلاء به نام مرد خونت دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید مرد خونت از بهنام خلاء دانلود آهنگ مرد خونت دانلود آهنگ های بهنام خلاءدانلود فول آلبوم بهنام خلاء دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های بهنام خلاء متن آهنگ متن آهنگ مرد خونت از بهنام خلاء متن ترانهمرد خونت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.