دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام خداحافظ طهران

دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام خداحافظ طهران با بالاترین کیفیت

Download New Music Fereydoun Asraei Called Khodahafez Tehran

آهنگساز: مدوید لطیفی , ترانه سرا: حامد رجبی و مسعود محمدی
تنظیم کننده: پاشا یثربی , میکس و مستر: فرید فراز
 
 
جهت دانلود آهنگ جدید فریدون آسرایی به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …
یک خیابان باران پشت باران , باران
اصلا انگار امشب کل تهران باران
می رود تنهایی تا نباشم شاید
مثل سایه با من درد تو می آیم
چمدان من و این حال مریض
میرم و پشت سرم آب نریز
خسته ام از همه کس از همه چیز
میرم و پشت سرم آب نریز
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید فریدون آسرایی بنام خداحافظ طهران

♫♫♫♫♫♫
عشق تو تا عمق روح و جانم رفته
درد تو تا مغز استخوانم رفته
می سوزم از درون ای تو جان عشقم
من دوستت دارم دوستت دارم
ببار ای باران عشقم
چمدان من و این حال مریض
میرم و پشت سرم آب نریز
خسته ام از همه کس از همه چیز
میرم و پشت سرم آب نریز
چمدان من و این حال مریض
میرم و پشت سرم آب نریز
خسته ام از همه کس از همه چیز
میرم و پشت سرم آب نریز
یک خیابان باران پشت باران , باران
اصلا انگار امشب کل تهران باران

Download New Music Fereydoun Asraei Download New Music Fereydoun Asraei Khodahafez Tehran fereydoun asraei Khodahafez Tehran pop music بیوگرافی فریدون آسرایی خداحافظ طهران دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید خداحافظ طهران از فریدون آسرایی دانلود آهنگ خداحافظ طهران دانلود آهنگ فریدون آسرایی دانلود آهنگ فریدون آسرایی به نام خداحافظ طهران دانلود آهنگ های فریدون آسرایی دانلود فول آلبوم فریدون آسرایی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های فریدون آسرایی فریدون آسرایی کد پیشواز خداحافظ طهران از فریدون آسرایی متن آهنگ خداحافظ طهران از فریدون آسرایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.