دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ماکان بند خدا

دانلود آهنگ جدید ماکان بند خدا

دانلود آهنگ ماکان بند به نام خدا کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده خدا با صدای ماکان بند از جوان ریمیکس

Download New Music Macan Band – Khoda

جدیدترین ساخته امیر و رهام در تاریخ ۲۳ اردیبهشت منتشر شد.

آهنگ جدید ماکان بند، خدا نام دارد.

امیدوارم موزیک از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

با آرزوی بهترین ها برای این گروه جوان.

متن آهنگ خدا از ماکان بند

وقـتی حالم بد بود
خیلی چیزا داشتم کمبود
هیچکسیم دورم نبود
دستامو گرفتی چه زود
وقتی همه پسم زدن
شروع کردم قدم زدن
تو خلوت خودم بودم و
میخوااااستم بگیری جونمو
گفتم خدااا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم
چرااا اااینجورین باهام این آدمای توی شهر
انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم
♪♪ مث آب زلال بودم  ♪♪

Mese Aab Zolal Bodam

کاری کردن تیره بشم
خداااا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم
چرا اینجورین باهـام این آدمای توی شهر
اااانقده پـس زدن منو تا از همشون دور بشم
♪♪ مث آب زلال بودم ♪♪

Mese Aab Zolal Bodam

کاری کردن تیره بشم

دانلود آهنگ جدید ماکان بند خدا

رو شونه هام غمه
خستم من از همه
کاشکی یه بار بیای نوازشم کنی بغل بگیرمت
حتی تو تنهایی قبل من اونجایی
بازم مرام تو که منو تنهام نمیذاری
خدا خودت بیا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم
چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر
انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم
♪♪ مث آب زلال بودم  ♪♪

Mese Aab Zolal Bodam

کاری کردن تیره بشم
گفتم خدااا خودت بیـا و دستتو بذار رو شونه هام آروم بشم
چرا اینجورین باهام این آدمای توی شهر
انقده پس زدن منو تا از همشون دور بشم
مث آب زلال بودم
کاری کردن تیره بشم

ماکان بند خدا

دانلود آهنگ جدبد,

آهنگ جدید ماکان بند,

دانلود آهنگ خدا,

خدا,

ماکان بند,

Khoda,

Macan Band,

متن آهنگ خدا از ماکان بند,


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.