دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام هیهات

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام هیهات با بالاترین کیفیت

Download New Music Hamed Homayoun Called Heyhat

ترانه : سهیل حسینی , آهنگساز : حامد همایون
تنظیم : سامان امامی , میکس و مستر : محمد فلاحی
ویژه ماه محرم و ایام سوگواری
 
 
جهت دانلود آهنگ جدید حامد همایون به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید …

 

والله که من عاشق چشمان تو هستم
والله که تو با خبر از این دل زاری
مهمان خیالم شده ای هر شب و هر شب
و الله شبیه منه دیوانه نداری
حقا که مرادی و مریدت شده ام من
حقا که تو خورشید زمینی و زمانی
حاشا که به غیر از تو کسی در دلم افتد
هم سرور و هم بی سر و هم بی عیانی
هیهات اگر یار بخواهی و نباشم
ای وای به من گر تو مرا یار ندانی
باید به تو زنجیر کنم بند دلم را
جانی و جهانی و چنینی و چنانی
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید حامد همایون بنام هیهات

♫♫♫♫♫♫
ای نور تر از نور تر از نور تر از نور
ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه
تا امر کنی خاک در درگهت هستم
ای شاه تر از شاه شاه تر از شاه تر از شاه
ای نور تر از نور تر از نور تر از نور
ای ماه تر از ماه تر از ماه تر از ماه
تا امر کنی خاک در درگهت هستم
ای شاه تر از شاه شاه تر از شاه تر از شاه
هیهات اگر یار بخواهی و نباشم
ای وای به من گر تو مرا یار ندانی
باید به تو زنجیر کنم بند دلم را
جانی و جهانی و چنینی و چنانی
هیهات اگر یار بخواهی و نباشم
ای وای به من گر تو مرا یار ندانی
باید به تو زنجیر کنم بند دلم را
جانی و جهانی و چنینی و چنانی

Download New Music Hamed Homayoun Download New Music Hamed Homayoun Heyhat Hamed Homayoun Heyhat pop musicبیوگرافی حامد همایون حامد همایون دانلود آهنگ دانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیمدانلود آهنگ جدید هیهات از حامد همایون دانلود آهنگ حامد همایون دانلود آهنگ حامد همایون به نام هیهات دانلود آهنگ های حامد همایون دانلود آهنگ هیهات دانلود فول آلبوم حامد همایون دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های حامد همایون کد پیشواز هیهات از حامد همایون متن آهنگ هیهات از حامد همایون هیهات

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.