دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام ارباب

دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام ارباب با بالاترین کیفیت

Download New Music Amir Abbas Golab Called Arbab

ویژه ماه محرم و ایام سوگواری
 
 
جهت دانلود آهنگ جدید امیر عباس گلاب به ادامه ی مطلب مراجعه نمایید … 
خون میچکید از لب های باباش که پیش چشماش نیزه ها رفت
بدون حتی یه قطره ی آب شنیدم ارباب نیزه ها را
چجوری بعد تو بابا بگو اروم بگیرم نمی خوام زنده باشم کاش
منم با تو بمیرم
بگو طاقت بیارم دیدن نیزه ها رو نمی تونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو
♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر عباس گلاب بنام ارباب

♫♫♫♫♫♫
قلب شیامو ببخش خودخواهی هامو ببخش
درسته بد بودم ولی قبولم کن
من دیگه خسته شدم از بدی های خودم
درسته آلودم ولی قبولم کن
تو جان من هستی جانان من هستی
من بی کس و کارم خودت پناهم باش
تو شاه شاهانی تسکین این جانی
مهتاج این دستاتم خودت پناهم باش
چجوری بعد تو بابا بگو اروم بگیرم نمی خوام زنده باشم کاش
منم با تو بمیرم
بگو طاقت بیارم دیدن نیزه ها رو نمی تونم چجور پنهون کنم این گریه ها رو  

Amir Abbas Golab Arbab Download New Music Amir Abbas Golab Download New Music Amir Abbas Golab Arbab pop music اربابامیر عباس گلاب بیوگرافی امیر عباس گلاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ ارباب دانلود آهنگ امیر عباس گلاب دانلود آهنگ امیر عباس گلاب به نام اربابدانلود آهنگ پاپ دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ارباب از امیر عباس گلاب دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ های امیر عباس گلاب دانلود فول آلبوم امیر عباس گلاب دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های امیر عباس گلاب کد پیشواز ارباب از امیر عباس گلابمتن آهنگ ارباب از امیر عباس گلاب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.