دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام تو که میرفتی

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام تو که میرفتی با بالاترین کیفیت

ترانه: رضا شاهین ، آهنگ: اسحاق اسد بیگی
تنظیم: اسحاق اسد بیگی ، میکس و مسترینگ: کوشان حداد

دانلود آهنگ های مهدی یراحی

Download New Music By Mehdi Yarrahi – To Ke Mirafti

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام تو که میرفتی

متن آهنگ مهدی یراحی به نام تو که میرفتی

از من نباید هیچ تاثیری تو حال و روز زندگیت باشه
ساکت نشستم ساکتو جمع کن شاید قراره کمرم تا شه
تو روزگارم رو نمی فهمی مثل زمان زنگ آشوبم
بعد تو هرکی حالمو پرسید میگم خیالت جمع من خوبم
تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت
با دو تا چشم خودم دیدم که جانم میرفت
گوشام پی اسم تو میچرخه چیزی بجز تو نقطه ضعفم نیست
چشمای تو هربار غرقم کرد دریات اندازه ی ظرفم نیست
من ساحلم درگیر طوفانه حالم شبیه سخره و موجاست
گاهی سکوت فریاد میباره الان دقیقا از همون وقتاس
تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت
با دو تا چشم خودم دیدم که جانم میرفت
تو که میرفتی حواسم میرفت جهانم میرفت

Download New Music Mehdi Yarrahi Download New Music Mehdi Yarrahi To Ke Mirafti Mehdi Yarrahi To Ke Mirafti تو که میرفتی دانلود آهنگ دانلود آهنگ تو که میرفتی دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیمدانلود آهنگ جدید تو که میرفتی از مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام تو که میرفتی دانلود آهنگ های مهدی یراحی دانلود فول آلبوم مهدی یراحی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های مهدی یراحی متن آهنگ متن آهنگ تو که میرفتی از مهدی یراحی متن ترانه مهدی یراحی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.