دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بی دفاع

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام بی دفاع با بالاترین کیفیت

ترانه: آرش مهرابی ، آهنگ: وحید پویان
تنظیم: سعید زمانی ، میکس و مسترینگ: سعید زمانی

دانلود آهنگ های مهدی یراحی

Download New Music By Mehdi Yarrahi – Bi Deffa

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام بی دفاع

متن آهنگ مهدی یراحی به نام بی دفاع

این آخرین دفاعمه
راضیم از جرم خودم
از این که لحظه فرار
عاشق زندان بان شدم
این آخرین دفاعمه
پیش تو اقرار میکنم
اگه گناهه عشق من
دوباره تکرار میکنم
با خبرم از آخر هر ضربه نگاه تو
من پاک میشم تو تن آغوش بی گناه تو
دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم
برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم
ابد نوشتم رو تن این میله های انتظار
تا روز آخر جرممو هر روز یاد من بیار
آزاد نکن دیگه من وقتی نمیتونم برم
ازت فرار نمیکنم وقتی خودم مقصرم
برای احساسم به تو یک عمر زندونی کمه
من بی دفاعم پیش تو این آخرین دفاعمه
دری که بستم رو خودم دوباره وا نمیکنم
برای بخشیده شدن هرگز دعا نمیکنم
این آخرین دفاعمه
پیش تو اقرار میکنم
اگه گناهه عشق من
 دوباره تکرار میکنم

Bi Deffa Download New Music Mehdi Yarrahi Download New Music Mehdi Yarrahi Bi Deffa Mehdi Yarrahi بی دفاعدانلود آهنگ دانلود آهنگ بی دفاع دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ جدید بی دفاع از مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی دانلود آهنگ مهدی یراحی به نام بی دفاع دانلود آهنگ های مهدی یراحی دانلود فول آلبوم مهدی یراحی دانلود موزیک دانلود همه ی آهنگ های مهدی یراحی متن آهنگ متن آهنگ بی دفاع از مهدی یراحی متن ترانه مهدی یراحی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.