دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ امید آمری آدم مرده

دانلود آهنگ جدید امید آمری آدم مرده

دانلود آهنگ امید آمری به نام آدم مرده کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده آدم مرده با صدای امید آمری از جوان ریمیکس

تنظیم، میکس و مستر : شاهین خسروآبادی, ترانه : آرمیک و نیلوفر حسین خواه

Download New Music Omid Ameri – Adame Mordeh

امید آمری آدم مرده

امید آمری عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید امید آمری، آدم مرده نام گرفته است.

جدیدترین اثر امید آمری در سبک پاپ قرار دارد.

تنظیم حرفه ای این موزیک به عهده، شاهین خسروآبادی می باشد.

همچنین می توانید یکی از آثار پربازدید این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ امید آمری خواب

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

در صورت بروز هرگونه مشکل با ما در ارتباط باشید.

متن آهنگ آدم مرده از امید آمری

سه بار روزی صـبح ظهر شهر
میمیرمو زنده میـشم از غمت مرتب
یه عالمه حرف تـوی دل من هست
که مرور شون میرسونه این جون مو به لب
رفتنت اااامون جون مو برده
فرقی نداااارم من با یه آدم مرده
حرفای حسودا چراااا هوش تو برده
تو نمیتونی باورش کـنی حتی یه خورده
میدونم چیه که شــنیدی دروغه فریبه
بدون محاله عشق تو دل بده به غریبه

آهنگ جدید امید آمری آدم مرده

بدون دلم تنگه برات تورو یادم نمیره

غیر ممکنه کسی بتونه جا تو توی دلم بگیره
تموم شده طاقتم نفس نذاشتی واسم
انگار که مردم ولی بازم پیش توئه حواسم
یه حرفایی شنیدی ولی دروغه محضه
برگرد عزیز من نذاااار از دست بره یه لحظه
میدونم چیه که شــنیدی دروغه فریبه
بدون محاله عشــق تو دل بده به غریبه
بدون دلم تنگه برات تورو یادم نمیره
غیر ممکنه کسی بتونه جا تو توی دلم بگیره

امید آمری آدم مرده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.