دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ ماکان بند با تو

دانلود آهنگ جدید ماکان بند با تو

دانلود آهنگ ماکان بند به نام با تو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده با تو با صدای ماکان بند از جوان ریمیکس

ترانه: ایوب قلعه , موزیک: امیر بهادر , تنظیم: مهرشاد خنج

Download New Music Macan Band – Ba To

ماکان بند با تو

ماکان بند عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید ماکان بند، با تو نام گرفته است.

جدیدترین اثر ماکان بند در سبک پاپ قرار دارد.

نوازنده ساکسیفون این اثر یاشار خسروی می باشد.

ترانه موزیک از ایوب قلعه می باشد.

تنظیم حرفه ای موزیک به عهده مهرشاد خنج می باشد.

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ با تو از ماکان بند

تو اومدی تو دنیام پاتو گذااااشتی واسم انگار خیلی فرق با همه داشتی
شدی یه ستاره تو آســمونم کنار تو حالم خوبه میدونم اینو میدونم
با تو تو قلبم یه خــونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آراااامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو
با تو تو قلبم یه خونه سـاختم من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

واسه همه روزام از تو خاطره میخواااام دوست دارم تو هم باشی همیشه توی دنیام
عشقه این برقی که توی چشامه مــن یه فرشته دارم که همیشه باهامه
با تو تو قلبم یه خونه ساخــتم من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرامــشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو
با تو تو قلبم یه خونه ساختم من عشقو تازه با تو شناختم
اون دوتا چشمات آرااااامـشم شد با تو حریفم یه تنه من کل شهرو

ماکان بند با تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.