دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهدی ثابتی نقطه ضعف

دانلود آهنگ جدید مهدی ثابتی نقطه ضعف

دانلود آهنگ مهدی ثابتی به نام نقطه ضعف کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده نقطه ضعف با صدای مهدی ثابتی از جوان ریمیکس

Download New Music Mahdi Sabeti – Noghte Zaaf

مهدی ثابتی نقطه ضعف

مهدی ثابتی عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید مهدی ثابتی، نقطه ضعف نام گرفته است.

جدیدترین اثر مهدی ثابتی در سبک پاپ قرار دارد.

همچنین می توانید موزیک مجاز بانو ایرانی را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود آهنگ فاطمه مهلبان دلداده

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ نقطه ضعف از مهدی ثابتی

عکــساتو که میبینم دلم یهو میریزه
به یاد تو ااااین شب ها اشک از چشام میریزه
حال مــنو میدونی میبینی من داغونم
تو که مــیدونی عشقم فقط با تو آرومم
دلگیرم از این رابطه ی سرد
ااااز اون که بی تفاوت ولم کرد

آهنگ جدید مهدی ثابتی نقطه ضعف

میــدونی اگه نباشی پیشم
بــی تو دیوونه میشم! بیا برگرد
نقــطه ضعف من همینه؛ که با من حرف بزنی
دااااری با غرور بی جا، دلمو پس میزنی
من‌ میدونستم چی میشه؛ آخر رابطه ی ما
میدونستم نمیمونی؛ من میمونم و این عکسا

مهدی ثابتی نقطه ضعف

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.