دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید

دانلود آهنگ محسن یگانه دیره

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دیره

دانلود آهنگ محسن یگانه به نام دیره کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰ ، با لینک مستقیم ، همراه با پخش آنلاین و متن آهنگ

دانلود آهنگ فوق العاده دیره با صدای محسن یگانه از جوان ریمیکس

ترانه و موزیک: محسن یگانه, تنظیم: محمد عبایی

Download New Music Mohsen Yeganeh – Dire

محسن یگانه دیره

محسن یگانه عزیز موزیک دیگری از خود منتشر کرد.

ساخته جدید محسن یگانه، دیره نام گرفته است.

جدیدترین اثر محسن یگانه در سبک پاپ قرار دارد.

ترانه و موزیک این اثر از محسن یگانه عزیز می باشد.

تنظیم این اثر به عهده، محمد عبایی می باشد.

میکس و مسترینگ موزیک نیز به عهده، آرش پاکزاد می باشد.

همچنین می توانید ریمیکس دیگری از این خواننده را از لینک زیر دانلود نمایید :

دانلود ریمیکس محسن یگانه پا به پای تو

امیدوارم از این موزیک لذت ببرید.

با آرزوی بهترین ها برای این خواننده.

متن آهنگ دیره از محسن یگانه

کنار هم ولی دوریم همیشه مث ترس میون سنگ و شیشه
یه وقتایی یه چیزایی نمیشه
گذشته کارمون از نا امیدی خودت آخر این بن بستو دیدی
تمومش کن چرا ادامه میدی
زمستون زده این رابطه رو اما نمیریم و نشستیم وسط سرما
تموم میشه یه روز صبر یکی از ما میره
دلت خیلی نبود از اولش با من چقد فاصله بود از دل تو تا من
دیگه آخرشه یا تو برو یا من دیره

آهنگ جدید محسن یگانه دیره

کنار هم ولی از هم بریدیم به چه روزاااای تاریکی رسیدیم
ما رفتیم و تهــش نوری ندیدیم
مث یه قایق به گل نشــسته پشیمونیم ته راهای بسته
من و تو و پلایی که شکسته
زمستون زده این رابطه رو ااااما نمیریم و نشستیم وسط سرما
تموم میشه یه روز صبر یکی از ما میره
دلت خیلی نبود از اولش با من چقد فاصله بود از دل تو تا من
دیگه آخرشه یا تو برو یا من دیره

محسن یگانه دیره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.